Wednesday, September 21, 2011

Sapa kenai Cikgu Kamal Saidin..???

http://static.wix.com/media/51d6beeb70844bed1c02fa17f6d55a05.wix_mp
Aduhai kawan dok mencari laa jugak sapa dia manusia yang di gelar cikgu kamal nie..almaklumlah beliaulah antara manusia yg rajin berceramah di Kedah sekarang ini dari apa yang dapat di selidiki depa kata dulu Cikgu Swasta Kamal, kami kenai dia ni, dok Senara, buka sekolah swasta di Kilang padi seberang Pendang, tipu kawan , sekolah kantoi, tanya kawan yg jadi cikgu dgn dia, lepas tu buka kedai emas di Kubur Panjang, kata kena rompak, polis siasat rupanya tak, lepas tu tup tup jadi penasihat agama MB Trengganu, adoi sesat barat habis la MB dapat penasihat jahil macam ni. Di Trg ada poster kata pula Cikgu Kamal Saidin Al Hafiz, ( cis ) suruh baca surah sajdah tengok, memang nak jahanam dah hampa nih Insyaallah .

Tuesday, September 20, 2011

Depa dok sembang bab Ketua Bahagian UMNO KEDAH yang haprak pulak..!!

http://1.bp.blogspot.com/_X7ptx_50m2w/TGziGmaguiI/AAAAAAAAA4o/tRUANNpq42w/s1600/umno+kantoi.jpg

Kerja lapuran pembohong ni dah lama berlaku, lapuran bahagian juga pembohong, laporan jasa juga pembohong, laporan kemas lagi pembohong, lapuran SB? laporan intellegent? depa ni tak taulah pembohong juga kah atau sebaliknya, kadang2 ada pegawai2 yg buat laporan juga boleh dibeli org2 tertentu,

MAKA laporan yg sampai pada Presiden & Timbalan Presiden adalah laporan HAPRAK untuk golongan pembodek ketua bahagian saja, alamatnya di kedah saja tiada langsung pemimpin umno yang boleh disegani jika kita bandingkan suatu masa dahulu dgn adanya sanusi junid, hamid othman, raja ariffin, osman abdul,kadir sheikh fadzir,tun daim, tun mahathir,afiffudin omar,proffesor mahathir khir,

sekarang ni HAPRAK punya pemimpin dikedah pilihan detkalid....

Thursday, September 15, 2011

Wirid UMNO KEDAH sehari dua nie...

depa dok sembang lepas raya nie kata UMNO dah tak leh pakai..dapat duit sumbat masuk tembolok masing2 last turun mai kat bawah ciput jaaaa.. patut la semalam muka monyok jaaaa si KETUA UMNO tuuuu sampai keluaq ayat KUBOQ lagik..kesian kawan tengoknya....


dari KedahLanie.info

Lantak hangpa laa UMNO oii...yg kawan tahu wirid depa sekarang nie inilah.....

------------------------------------------------

Yang PM umum baru setiap bahagian RM500000 depa buat apa.....

peruntukan dari ICU /SDO apa kemana.
peruntukan KEDA pula depa bawa kemana.

Pengerusi JKKKKP buat apa.ataupun dok kira elaun bulanan sahaja ke.
pimpinan UMNO disitu buat apa
pemuda UMNO buat apa..
wanita UMNO buat apa
puteri UMNO buat apa.

timbalan menteri buat apa.
ketua bahagian sebok luar negera.
mana pergi juara rakyat.
ciput punya bantuan pun hangpa tak boleh selesai.

jangan tunggu PAS sosialis bantu bantu nak selesai.Nanti UMNO malu.
Cogan kata mantap Rakyat Didahulukan.
BN Menang KEDAH Senang
Senang Tengkorak Cheeee Hangpa.....