Thursday, June 9, 2011

Depa Kata UMNO Kedah jugak ada Mursyidul Am sekarang nie..!!


http://lh3.ggpht.com/_k6h1DIEhlt8/SnDnsPW-LlI/AAAAAAAAFU8/4uZit-dSQQY/image%5B12%5D.png
mursidul am
http://2.bp.blogspot.com/-K1zcNwfdW1g/TVsaZg_dOpI/AAAAAAAACKY/pi1lyuNd6JU/s1600/DatoBashah-DatoMukhriz.jpghttp://3.bp.blogspot.com/_CSIKtSI84po/TGUJujHNgBI/AAAAAAAAA1k/7Kv9CLpdZPY/s320/n_23mahdzir.jpg


tu dia aihhh... depa dok hingaq lanie kata... UMNO dah ada mursyidul am jugak seperti PAS... sekarang nie dah dok sembang hangat yg mursidul am inilah bakal MB KEDAH jika UMNO berkuasa nanti.... yang depa dok kata la nie mursidul am UMNO nie dia kamcing dengan MB KEDAH la nie.. itu yang kalau pikiaq kot nie pikiaq kot nuu tak berapa nak kena tapi kita tunggu sikit hari lagi sebab ada orang SP dok kata depa nampak ramai pimpinan UMNO KEDAH dok pie masuk keluaq kat rumah dia di Jalan Pegawai Sg Petani sana....

nie semua depa dok kata semasa dok makan kenduri kendara lanie laa...adat laa kalau dah dok kumpoi ramai2 nie tentu ada cerita best punya.... jadi lanie kita tengoklah kesudahan opera yg sedang dilakunkan nie.... mursidul am nie rasanya kabel dia kemaih dan besaq jika tidak takan boleh naik laju camtu jaa..satu lagi dia punya aksi kira macam mata gaji jaa.... dia UMBOK Azizan lepas tu bagi untung kat UMNO KEDAH....

mai Azizan pulak dia dah jatuh hati dengan mursidul am nie sebab sebelum mamat nie dilantik jadi CEO dulu dia bukan main hebat jadi Ketua di satu kawasan yang mengimplementkan benda2 baik nie seperti Minggu Sembahyang.. Tutup Pasar Malam waktu Maghrib... kira nie semua nampak hebat laaa...

Tapi bila sejak dua menjak nie orang tengok saf-saf pimpinan UMNO Kedah rajin dok mai ngadap dia di rumah kira ada benda tak kena la gamaknya tak pun mai mintak nasihat..mursidul am lah katakan.... jadi kita tengok laa sampai kemana opera nie....jangan ingat orang tak tau kelaku hangpa...sebab semua depa dok kata...jadi takan depa nak kata saja-saja.....

http://depakata.co.cc
dekat rumah kawan di taman ria
berdekatan dengan gerai kena roboh..

No comments:

Post a Comment