Tuesday, August 16, 2011

Najib Fahmi Vs Azizan

http://3.bp.blogspot.com/_PQZM2qdhHmM/TLGoewu4blI/AAAAAAAAAA4/P5NU58Kn5tQ/s1600/Memorandum_isu_kenaikan_harga_air.JPG

iNi cerita pasai mantan Ketua pemuda PAS Kedah.... cerita dia depa dok kata riuh jugak laa kot Sg Dedap Yan sana nuuu.... dia nie ada masalah sikit dgn Azizan tapi yg jadi masalah besaqnya dia marah Azizan tapi PAS yg dia nak jatuhkan sebab dok jadi duri dalam daging kot kawasan dia nuu... nie ada sikit komen dari sahabat kat blog depakata jadi hgpa pakat2 pikiaq la nooo....

Najib Fahmi...kahkah..Dah lama dah gertak nak masuk UMNO,jadi ke tak,tak tau kali ni..dulu mintak nak bertanding kawasan Guag tak dapat..gertak!patut la, kenduri kawin, 3 bulan lepas Jamil Khir dtg rumah baru dia..rumah banglo 3 tingkat...kalau lalu jalan Yan,boleh la tengok rumah super besar dia.. rumah bumbung hijau,bertentang dengan Caltex,Caltex berhampiran Sek. Keb. Sg. Dedap..

Tujuan Najib Fahmi nak masuk UMNO bukan sebab Pas,tapi sebab dia ada masalah peribadi dengan Us.Azizan. Ingat!!!masalah peribadi!! So,nak dipendekan cerita..dia kena cari jalan utk meneruskan karier politik dia,dia tau selagi ada Us. Azizan selagi tu dia tak boleh pi jauh. Maka,dia belagaklah hero, mencari kesalahan Azizan..

Menabur fitnah kononnya Azizan tak membantu sekolah agama rakyat..ataupon dengan makna tersirat tak membantu sekolah pondok dia i.e Pondok Pakya..Nak bantu cammana lagi Aji oi.. Yang kerajaan negeri bayaq gaji 12 org cikgu pondok hg tu natang apa..gaji RM1800-RM2400 per month natang apa..setaun dah jadi banyak mana.. Jangan dok jeles takat RM15 ribu hingga RM46 ribu setahun yang disumbangkan kepada 21 buah SAR yg lain..gaji cikgu sekolah depa kerajaan Kedah tak bayaq..

Masuk UMNO la senang Najib oi,nu budak ALUMNI sekolah hang pon ada, anak pak long Baharom..Nak hukum,hukum dengan adil la Aji oi..nu orang Kampung Sg. Dedap dok nak pulau hang,hang tak sedaq g ka..pi masuk Umno cepat sikit..

No comments:

Post a Comment