Tuesday, May 24, 2011

Depa Kata Isu Pungkoq dah berjangkit kat UMNO Padang Serai.. betoi ka..??

dari depakata.co.cc

http://4.bp.blogspot.com/-E3oIP-TG_0k/TdvdXgQUCPI/AAAAAAAAE9o/EvFmhU5Qi9c/s1600/2011-05-25_003018.jpg
Ini gua ambik dalam satu komen kat blog UMNO di mana depa dok bahas pasai isu Ketua UMNO Padang Serai terpalit kisah pungkoq... entah laa...tak tau kat hangpa laa nak olah macamana... tu la syok sangat dok kata kat ANWAR last dalam kelambu sendiri pon dah terkeluaq cerita dah.....

2 comments:

  1. hehe ,,, dah banyak kali dia tu dok sebut benda yang sama ... tapi sekadar sebut tanpa sebarang bukti , kalau saiful tak pa la sebab bahan bukti tu dia sendiri yang jadi mangsa. keh macam ketua bahagian tu kena tu bagi aku hanya sekadar cerita orang ... buleh dengaq, tapi kalau nak percaya, kena kaji lagi mendalam.

    ReplyDelete
  2. Saya pun dengaq jugak cerita ni. Tapi yang heran pasai apa yang kononnya kena tutuh tu tak repot polis macam si saiful buat. Kalau repot barulah boleh si KB tu pertahan dirinya. Saya masih ingat dulu kes seorang YB dikatakan menikah dengan seorang artis oleh tok-tok lebai pas dan musuh politik YB tu. Heboh rata negeri. Las-las tipu rupanya. Bayangkan kalau YB tu tak maafkan tukang-tukang fitnah tu.

    ReplyDelete