Tuesday, May 24, 2011

Ini dia 6 Ketua Bahagian UMNO KEDAH yang depa kata tak ada Quality..!!!

http://4.bp.blogspot.com/_sDHQWqABwwE/THD36ur7IzI/AAAAAAAADrY/X0AM1x20VkI/s320/umnomampus.jpg
Ini aku ambik jugak dalam komen2 di blog UMNO dimana depa meluahkan keterbukuan dalam hati depa pasai pimpinan depa... jadi aku ambik buat tatapan hangpa....

aku rasa kalau UMNO Kedah dok goyang kaki macam la ni dan masih dok bertokak sesama sendiri alamat macam sedekah pada PAS lah.Dalam bahagian UMNO sendiri pun teruk.Ketua bahagian tak ada qualiti seperti:

1.Sungai Petani
2.Kuala Kedah.
3.Padang Serai.
4.Baling.
5.Jelun
6.Merbok


UMNO Kedah mandom dan lena.Terutama Pemuda,wanita PU3.Apa yg depa buat,.......

BILA DAH TAU BENDA NIE... HABIHHH PAS NAK BUAT APA..????

No comments:

Post a Comment